Thursday, March 3, 2011

February 15 at 11:58pm
awak,saya mmg jealous perempuan add awak.sebab setahu saya apa yang fendy cakap awak buat fb sebab nak kenal dengan saya.tapi kalau awak nak berkawan saya tak kisah.terus terang saya cakap saya tak kisah kalau nak ada apa apa hubungan baru dalam masa terdekat ni.tapi saya takut kecewa lagi.sebab kita tak pernah jumpa,tak pernah dengar suara masing masing,hanya dalam facebook dan message je.saya tengok lisa dgn fendy walaupun tak pernah jumpa macam kita tapi diorang ada juga call dengar suara masing masing.saya tak kisah hubungan jarak jauh tapi i need to hear your voice and i need to know wether you are serious with me or not.saya selesa kawan dengan awak,cuma saya tak pasti awak macamana.apa yang saya nak cakap kat awak selama ni saya dah terus terang kat sini.tlg jangan fikir bukan bukan.i miss you dear.take care.assalamualaikum.

February 16 at 12:50am
orang lain ? saya single lah awak .

February 16 at 1:12am
i have a lot of boy-friend . but i dont have a SPECIAL boyfriend . got it ?

February 16 at 1:33am
tanya saja :) saya rindu awak ok .



emm....pe cter??
tape2..sy ni penyabar orangnye...



No comments:

Post a Comment